Od lat ściśle współpracujemy z pracodawcami, którzy wspierają swoich pracowników w procesie zdobywania międzynarodowych kwalifikacji zawodowych ACCA, CGMA i CFA.
Każdy nasz klient B2B może liczyć na specjalne warunki w zakresie świadczonej przez nas obsługi klienta.
Najważniejsze zalety współpracy korporacyjnej:
- organizacja prezentacji i spotkań informacyjnych dla pracowników w dowolnej formie i zakresie;
- pośredniczenie w kontakcie ze stowarzyszeniami ACCA i CIMA, z którymi ściśle współpracujemy;
- proces składania zamówień dostosowany do specyficznych potrzeb organizacji;
- brak konieczności przedpłaty; płatności miesięczne na podstawie zbiorczych faktur VAT wystawionych za zrealizowane w danym okresie usługi oraz wydane materiały;
- odroczony termin płatności (do 30 dni);
- okresowe podsumowania zrealizowanych dla pracowników zamówień;
- dodatkowe raporty: podsumowanie miesięczne do akceptacji na potrzeby wystawienia faktur, raporty postępów w szkoleniach, podsumowanie kosztów danego pracownika lub inne niezbędne do wygodnego zarządzania budżetami szkoleniowymi;
- stały rabat na szkolenia i książki;
- uproszczony proces rezygnacji z zamówienia, anulowania dostępu do szkolenia;
- bieżąca weryfikacja możliwości dołączenia pracownika do kursu, który już się rozpoczął;
- single point of contact – jeden mail i telefon do załatwiania z nami wszelkich spraw.
Firmy zainteresowane współpracą zapraszamy do kontaktu z nami: szkolenia@bpp.pl.
|